~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 25, 2011

SEKALI RASA TERUS GILERR

Ini nak cerita pasal makanan...bukan nasi arab, bukan nasi beriyani yg berani mati tapi nak cerita pasal SATAY KAMBING lembut bak gegula kapas dan BAKSO sebesar penumbuk baby 2 bulan...sedap menyengat menjilat jari, sekali dah rasa hari2 teringat termimpi-mimpi cnfirm terkinja2 suh beli lagi...

Satay kambing dgn kuah minang, fuh menyengat...ko tgk tinggal 3 jer tuh aku..laki aku dah bedal tak igt2 kat aku...nyesal2 suh dia mkn dulu...huhuu!!!

Fuh...Bakso dia terbaik...hanya mkn bebola daging yg lembut disertakan sedikit suphoon dan sedikit kubis dicincang halus....kuah ckup rasa, masam manis pedas..

Tuh diaaaaaaa........besar kan...mkn 3 bijik dah kenyang sampai esok...memang terbaik dari ladang..org juai tuh buat sendiri nih sebab tuh besar kedabak....

Dulu, masa2 first beli..siap kutuk2 lagi, pesal besar kedabak bebola dia...baling cicak kat siling confirm mati....tapi, itu semua andaian palsu...sekali nak masuk tekak besar nih..terus teruja terbeliak bijik mata akibat kesedapan terlampau .....

Lokasi kedai tidak dapat dipastikan oleh laki aku kerana lokasi yg terperuk dihujung kampung puah sentul..aku tanya pun dia ckp" Bagitau pun bukan tau kat mana"..yg pasti jln menuju ke gerai itu hanya boleh dilalui motor2 dan basikal2 tua...Harga amat berpatutan..Satay kambing secucuk baru RM0.70sen dan bakso tuh baru RM3.50....huh sedapnya.....

Seminggu sekali pasti aku merentan tak tentu pasal..merayu dan memujuk agar dibelikan makanan ini walapun duit dlm poket tinggal anak2 bilis.....hehehehhehe!!!!!


~~ tq sudi bace ~~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers