~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Feb 17, 2011

Wajah-wajah Bilionair Malaysia

sumber dari KOSMO 17/2/2011

Nie ler wajah2 org TERKAYA kat Negara kite nih....
Kemusykilan telah berlaku kat sini...salah cetak ker gambar2 nie semua??? aduhhhhh pening2...dua tiga kali aku tgk....mana dia..mana dia...hishhhhhh, kenapa takder gak yerk???? mana nihhhh..
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
mana MUKE AKU nie????? he3x

Haishhhhhh.....kaya nyer mereka2 nih, Alhamdulillah rezeki telah menyebelahi mereka semua!!!!
Still dalam ranking pertama RAJA GULA ler....Tan Sri Robert Kuok Hock Nien, saban tahun memang muka dia gak yang duk kat 1st List...

Tapi sekarang dah ada 2 org Bangsa Melayu yg tergolong dlm Billionair nih...
nanti 7-8 tahun masuklah muka aku tuh...hahhahahah!!!!! sekadar berangan jer yg mampu!!!!
Takpe ada angan2...jgn takder langsung!!!! kes Naya tuh!!!
tapi manalah tau dgn KUASA YG MAHA ESA, Makbul kata2 aku nih......betul tak????

Nak gak rasa ader perkataan TAN SRI kat depan nama aku..hehehehhe!!! OPSSS
PUAN SRI pun dah kira OK..Kiranya2 nama depan En. Mr Lolipop aku lah yg ader Tan Sri...AMIN!!!!!

Pssttttt...Sonok tgk org2 kaya nih...boleh motivasikan diri tuk berjaya!!!!


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers