~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Feb 26, 2011

KENAPA.....WHY?????

Ohhh kepala...kenapalah sentiasa pening lately...pening2 melayang2 berterbangan ke ruang udara penuh debu kota...!!!!kenapa??? why?????

Setelah diperiksa akibat dipaksa tahulah puncanya bahawa aku mengalami gangguan tekanan darah rendah!!!! Oh...patutlah acapkali terasa seperti melayang2 diawangan....kenapa???why??? ini terjadi????

Dua minggu lepas memang stress giler, sampaikan termuntah2...bukan sebab aku ader simpton mengandung ok...tapi simpton yg datang dari kepala bawak ke hati dan terus menusuk jiwa....kenapa???? Why?????

Mungkin org lain boleh memuaskan hati org disekelilingnya...tapi...BUKAN AKU!!!....aku cuba untuk memuaskan hati org2 disekeliling aku supaya tidak ada yg terasa hati dan rasa dihargai, tapi masih ada  yang tidak memahami.....Kenapa..why???

Masih tertanya2 dgn diri sendiri, apakah salah aku??? Aku cuma ingin berjasa dan menghargai selagi mereka masih ada....!!!!! SALAHKAN AKU???

KENAPA???? WHY?????

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers