~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Feb 8, 2011

3 SERIES FOR MY USBEN

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kami semua
Allah selamatkan kamu

Epi besday to u
Epi beday to u
Epi besday to Papa
Epi besday to u...

6/2/2011 genaplah umo my beloved Mr. Lolipop ke 30Tahun...3 series rite now!!!!Huh...BM 3 series sdap gak dgr...nih umo 3 series, aduhai, cam rasa dah tua..heheheh!!!!

Alkisah.....aku adalah org terakhir wish besday kat laki aku, tuh pun semalam ptg 7/2/11...belated lah jadinyer!!!!...KEJAM tak?????haaaa padan muker!!! sapa suh bagi aku tension2 nangis2...wakakkakwakkkkka!!!! majuk2 manjer...tapi dlm hati, kesian lak kat laki ak..cnfirm ternanti2 wish dari aku..!!!! Aku keraskan mulut, ketatkan suara supaya tak wish besday dia!!!! Tuhlah gi celebrate ngan kengkawan2 dulu...bukan nak ajak aku!!! Bini mana tak tension...arghhhhhhhhh,...klu lah aku tukang juai kek kat Secret Recepi dah lama aku lambung kek tuh!!!

Nak dijadikan citer....aku poie gaklah kedai kek tepi OngtaiKim Sentul...alamak kantoi beli kek kat situ!!!!
keikihkihhh...pilih punyer pilih, cari punyer cari semua rasa cam tak berapa nak sesuwei coz besar2 sgt..jeng2 jeng2 terpandang tukang kek tgk duk hias kek kat tepi kusi celah freezer....YES...Itu saya punyer!!!! " BOS..itu kek buleh angkat kaa...."....Boleh2...itu mau kasi masuk freezer juailah lah..!!! Aiyak...gumbira2!!

Aku doakan agar suami aku panjang umo, dimurahkan kan rezeki olehNYA,  dan sentiasa menyayangi aku dan anak2nya sepenuh hati....aduh dah emo nih....skit lagi rasa nak nangis!!!!
nilah kek yang dimaksudkan...cantik tak??? hehehhe!! Spiderman RETURN!! hehehheh
cam budak2 kecik punyer kek!!!! Tolong JGN GELAK!!!!!


Hishhh budak bucuk tuh cibuk jer, semua besday org, dia punyer besday gak!!!
Dialah org paling beriya2, tapi suh nyanyi, malu2 unta...grrrrrrrr

Tgklah tuh, dia jugak yg nak potong, Sabarnyer papa...SPIDERMAN tuh IDOLA Danish...kihkihiihhhhh

Happy birthday to u abang, taun nih adiah pun takder gak...hanya kasih dan sayang ina adalah hadiah terbaik...cewah!!! nak nangis lak rasanya!!!!!!

 Itu Budak kasi suap kek, tangan kene pegang, takut kek lekat kat pipi....hahahhahaha

Haaa....apa sudah jadi...nilah jadinya, bila bapak dan anak2 bergabung...hehehheh!!!!! sonok2...epi jer rasanya mlm tuh!!!!!Tgk laki ngan anak2  suka, walaupun umah dah dipenuhni kek sana sini...Sapo yg penat??? Aku gak....hihihiihiiiii



No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers