~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jan 26, 2011

That's call love....

Jeng..jeng!!!! dlm edisi nak mengdelete gambar, tetiba terpandang ini gambar...OMG!!! I LOVE THEM SO MUCH...my mr.bigbozz with our two kid..little popcorn & Little Oreo.....yummyyyyyy!!!!!


*sila abaikan bakul kain tak tepi tuh...*

Ada org kata, tak tgk muka bapak takper asal dpt tgk muka anak2...alahai itu dusta semata2...kahkahhhhh...sehari tak jumpa pun rindu....aicehhh..lallalallalal! Ibarat mkn tak kenyang mandi tak basah...Cis itu lagi Dusta...aku klu leh selagi tak kenyang selagi tuh aku sumbat, tak pk sesapa dah...buruk sungguh itu lantak!!!

Haiiiiii.....pepagi yg mendung ini sunyi pulak takde org kat umah!!! Tapi still boleh dgr org atas flash toilet!!! Aiyooooooooo kasi potong stim mau mkn cekodok lahhh!!!!

Mata dah ngantuk mau kasi sambung mimpi mlm td, daaaaaaaaaa

3 comments:

Mimy Hamid said...

comel giler 2 org sweet pumpkin ko ni...adik n abang dah seiras...psst diorg nak adik tu..hihi

Heidi Shafiq said...

haahaha.. jgn la imagine bunyi tu ms mkn.. :)

Zallyna said...

MIMI.....
NAK ADIK??? KENE TUNGGU LER ANAK MENANTU AKU KUAR DULU....HEHEHHEEH!!!!

HEIDI SHAFIQ..TQ VIEWING MY BLOG

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers