~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 28, 2010

RUMAHKU SYURGAKU-PART I

Blok kediaman yg aku tinggal sekarang bakal berubah wajah...dari buruk giler...kepada cantik giler!!!!! Ala-ala Kondominium Mewah 5 Star!!!!Hehehheheh...Rumah aku berada di Tingkat 7 Corner Lot (Fuyooo...klu umah teres nih, confirm leh tanam pokok rambutan)..Walaupun rumah aku kecik bertingkat-tingkat tapi aku tetap bangga kerana berjaya dibeli secara TUNAI dan siap di Renovate mengikut Selera En. Usben aku.....Harga???? biarlah rahsia...!!!

Flat aku nih dlu punyer lah buruk, lift takder...sampah merata-rata...sekarang tidak lagi, lift sudah dibaiki, sampah tiap-tiap hari dikutip oleh DBKL, dan flat dlm proses mengecat!!!! Fuyooooooo tak sia-sialah beli...
Inilah yg termampu buat masa sekarang..esok-esok mana tau rezeki lebih, boleh lah beli rumah yg besar sikit, paling kurang pun Semi D...cita-cita jer nih, tak taulah bile boleh terlaksana. Alhamdulillah, dgn usia perkahwinan hampir 3 tahun kami dah dpt beli rumah sendiri...

Lihatlah sendiri gambar-gambar yg belum berubah wajah nih...next time tgk pulak yg telah berubah wajah dalam Rumahku Syurgaku-Part II...Check it out!!!!!

**Ni blok di mana terletaknya umah aku..Nampak tak Forklift belakang tuh??? kerja-kerja mengecat sedang dijalankan**


**Tgklah kaler flat nih...berlumut-lumut...kaler pun dah pudar**


**Nampak tak sebelah kiri? Sebahagian yang telah siap di cat**


**Keadaan kebersihan yang perlu dibanggakan, tiada lagi sampah sarap bertaburan**




3 comments:

Anonymous said...

NIH KAT SENTUL KAN???? RUMAH KITA BERJIRAN

Mimy Hamid said...

wow tunai ke?? jeles aku tau..flat pun flat la janji settle

Mrs. Norrie said...

rezeki anak-anak....Alhamdulillah!!!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers