~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 30, 2010

Aku lapar MEATBALL SPAGETTI

Sejak dah kawin nih, lama aku tak masak sendiri spagetti, rindu rasanya nak mkn spagetti masak sendiri, kadang2 beli kat luar rasa tak berapa nak sedap...sedap lagi aku masak....!!! Hahhahahahah...jgn jeles tau ..pernah di Order utk Majlis Bukak Pose..dan ada sorang kwn aku (sekarang dia dah takder, tlh meninggal dunia setahun yg lepas) selalu request spagetti aku klu ader apa-apa majlis...huhuuhuuuuu syahdu rasanya!!! Mungkin sedap agaknya resepi yg aku tibai-tibai jer tuh!!!!


En. Usben aku klu mkn dia tak ckp apa2 pun, sedap dia senyap, tak sedap pun dia senyap!!!! Aku lah kene tanya sama ada ok ker tak???? hahahahhahaha...kadang aku rasa tak sedap, bila tanya dia, dia kata sedap!!! Jaga hati bini lah tuh..hehehheheheh!!!!

Bilalah agaknya nak masak spagetti nih..., masukkan meat ball banyak-banyak...letak cendawan dlm tin sikit, letak daging hancur Ramlee Burger!!!!!huhhhhh kecur air liur aku nih!!!!,


Klu mkn time-time ujan, huh mau 2 pinggan tak ckup nih...adusssssss, bilalah ader masa nak gi sopping barang dapur nie.....!!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers