~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Aug 14, 2012

Penangan Anak Perempuan





Assalamualaikum
Salam Hari Selasa. Lagi 5 hari kita bakal menyambut AidilFitri..InsyaAllah

Since anak perempuan aku dah besar dan pandai memilih keinginan hati, maka tahun nih kasut raya dia 4 PASANG...opsss, sepasang takder dlm gambar sebab aku tertinggal dlm kete masa duk angkut2 barang2 shoping itu hari. Dia paksa2 aku gi amik jugak kasut dia sebab nak amik gambar, memandangkan jam dah kul 11 mlm, memang non ado aku nak turun baliklah...

Setiap destinasi mencari barang2 mesti dia rembat sepasang kasut. Klu tak bagi dia jadi patung kat situ..keras tak gerak2...taknak mengecewakan hati dia, bapak dia turutkanlah....beli jelah!!!!

Dan sicerdik pandai nih boleh pulak mix dan matchkan setiap kasut dgn semua baju yg dibeli...Ok fine!!! Mak ko serrender dan dah terima hakikat anak dara dia sedang membesar....!!!

Oh..oh..oh...

Terima kasih sudi baca

11 comments:

Hanis Azla said...

amboi.. mmg pandai bergaya anak dara awak.. cantik2 pulak tu pilihan dia.. mmg ada taste.. meriahlah hari raya dia tahun ni dgn 4 psg kasut tu..

Suraya Baharun said...

tomei2 nye kasut dia..:)

:: Mrs.Eady :: said...

tu diaaa....

Zie said...

wah wah pink semua yer.... banyaknya kasut dia...

AnneRaini said...

amboi byknye kasut die...bukan anak perempuna jek anak lelaki pun sama. Pantang nmpk kedai kasut mesti nak singgah test...haha

Mrs. Norrie said...

anak laki saya lain pulak. klu suh pilih kasut semua taknak, mesti dia kata kasut dia muat dan cantik lagi, biasalah nak beli kasut dia, jgn bawak dia....klu kita beli dia pakai...

Mimy Hamid said...

anak pompuan la kata kan..dah la sana sini baju budak pompuan je cun dan murah...sampai 4 sekali tuuu tp takpe peturun kat nana nanti..jimat

CikZaitul said...

alololo..dah nama anak perempuan..all pink ..:)

izan mama mia said...

cantik kasut dia...boleh kawan ngan mia anak saya yg suka kasut....
p/s..jom kongsi cerita pasal anak2 di 'miaduniaku'

Uncle Lee said...

Hello Mrs Norrie, looks like she is starting very young having a love of shoes. Habis cherita la. Bila dia older, satu cupboard ta'chukup tempat, ha ha.
Ni ikut mak dia, ha ha.

Wishing you and family the very best of hari raya.
Selamat hari raya.
And keep a song in your heart.
Lee.

mama aleen said...

huyoo.. banyaknya kasut dia.. hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers