~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Aug 10, 2012

Bos ...Tolong Jangan Bergaduh Pasal Cuti Raya yer....




Tolong jgn buat aksi ini ketika bergaduh...huduh bebenor


Assalamualaikum....
Hari nih dah 22 Ramadhan  kita menjalani Ibadat Berpuasa...Alhamdulillah.
Persiapan Raya juga mungkin dah ada yg settle.....*bling2...juling bijik mata..sebab kita dah settle wpun budget lari..bling2 sekali lagi*

Tapi CUTI RAYA dah APPLY ker???

Hehehhhe....nih nak citer pasal Bos aku kat Opis...boleh pulak berebut2 cuti raya..Hahahhaha.
Maklumlah...bos laki tahun nih turn raya kat Kelantan, Bos pompuan pulak memang kene balik ke Perak sbb husband ngan anak dia kat Perak...Dia jer keje kat KL sorang diri  sbb baru naik pangkat...*kesiankan..berjauhan ngan laki dan anak*

Bos laki amik cuti 4hari sebelum raya...dlm masa yg sama bini dia tgh tunggu hari nak bersalin, andainya bersalin time raya, dah senang2 bos laki aku nih dpt cuti lagi 7 hari.....abis bos pompuan???? Kenelah dia masuk opis....That's whylah bos pompuan nih gaduh2 nak amik cuti sebelum raya....tapi tak dapat sebab bos laki nih taknak mengalah.....haaaa...pelagi gaduhlah korang...gaduh...gaduh...kitarg mampu senyum jer!!!! hehehhehe

Maka tak semena2, bos pompuan mengalah...pompuan jugak kene mengalahkan??? Gitulah nasib pompuan nih!!!!...jadilah luahan isi hati dan perasaan pada suatu petang yg sunyi ..

Kitaorg nih keje kat Hospital...dlm kategori tempat2 kritikal untuk bercuti...cuti kene bahagi sama rata, klu yg bujang2 biasa terpaksalah berkorban, Raya ke 3 dah kene raya. Mana yg ada family nih tgk jugak, turn raya kat mana. Klu kat KL jer, alamatnya cuti time raya jelah....habis cuti umum kene masuk opis balik...itulah kekdahnyer...alahai.....nak nanges jer rasakan...kesian kitaorg.....*Tahun nih turn raya kat Kg, so amik cuti panjang skit.....Hooooyeaaaaaaa!!!! saya suka..saya suka

Korang dah dpt cuti? Jgn lambat2...nanti tak lulus, menangis dpn ketupat rendang...itupun klu ada ketupat rendang...hahahahhaha.

Terima kasih sudi singgah

4 comments:

Anonymous said...

Kalau KA cuti raya ni, apply boss sign aje, hehe sebab dia chinese

Rosniena said...

heehe..kitorang tak kisah cutiler seberapa lama :P

Suraya Baharun said...

saya pulak, saya apply cuti saya yang approve...hehehehe...pegawai bawah boss saya pun saya yang approve...hehhehee...boss tak ada masa nak buka HRMIS...

Mimy Hamid said...

TM dapat cuti seminggu...wajib kena paksa apply 2 hari...yahooo

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers