~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jun 11, 2012

Anniversary Dinner kat Victoria Station

Takmo..takmo...citer pepanjang....citer panjang arituh dah citer...silalah baca kat SINI klu ader masa. Tekak laki bini nak pekena steak...moh kita ker VS kat Jln Ampang jer.....Anak2 harus tumpang kat umah nenek 3 jam.....mak bapak nak pi dating...setahun sekali jer pi dating berdua2an di mlm hari....

Logo yg memang sinonim dgn VS...

Bun for free...mula2 dia hidangkan roti nih bersama garlic...rasa biasa2 jer cam korang beli kat pasaraya Giant RM2.99 tuh....cuma dia hidangkan panas. BEnda dah panas jadi sedaplah...

Bunga Rose nih memang ada kat sini...suka2 jer laki aku nak amik kasi kat aku..."apa kelas bang oii...bunga memang atas meja mkn...nak kasi kasilah 10 kuntum"

Aku klu mkn western harus minum lemon tea...org kata potong muak....air lemon tea dia biasa2 gak...sama jer rasa ais lemon tea kat TGV KLCC tuh...nothing different....beza cuma orkid kaler purple, nampaklah sikit menarik

Salad for free jugak, dia hidangkan sebelum main menu kita sampai...not bad, bolehhhhhlahhhhhh

Nih aku punyer, VS steak...ok fine, aku amik done cook, so laki aku kata rasa dia tak fresh...suppost kene amik medium cook....medium cook???? aku tak mkn..siyesssss...cam darah2 jer lagi!!!

Nih husband aku punyer....rib eye steak...medium cook...dia kata ok, tapi aku tak sanggup nak mintak sedikit sbb cam nampak darah2 jer lagi....sedap ker aku takleh nak komen

coklat ice cream...nih kene bayar. actually kitaorg order fruity ice cream, tapi bangla yg serve kitaorg dah salah bagi...bedal jelah....rasa dia sama cam ice2 cream yg korang beli kat supermarket perasa coklat tuh...

Ok nih bil untuk 2 org mkn laki bini....tgklah harga service charge dia.....mkn tempat standard harga bapak standard....actually ada satu lagi, sup loobster..tak sempat dipaparkan sebab dah licin then waiter tuh angkat bawak lari.

OK, entry nih bukan nak belagak kaya banyak duit...memang takder duit pun...just nak share ngan korang semua, manalah tahu korang ada mencari2 tempat mkn steak...tapi bagi aku  aku tak suggest korang dtg sini, sbb makanan dia ala2 biasa jer yang kita selalu rasa,...takder beza....tapi nak cuba tak salah....banyak2 steak house, aku suggest korang ke Angus House...kat starhill...itu memang terbaekkkkkk!!

Terima kasih sudi singgah

1 comment:

Mimy Hamid said...

ngan laki as suami tak pernah pulak aku dating sini tp ngan pakwe...ehemmmm...yer la kopak aku nak makan aku bayar...benciii la bila ingat

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers