~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 1, 2012

WEEKDAYS FAMILY......

Oh..oh..oh....
Baru aku perasan setelah melihat kelendar yg dpt free kat kedai ubat Yap,
Belakang 7Eleven dekat umah mak mentua aku...

Rupa-rupanya...
Family aku dlm kategori Weekdays Family
Kenapa dipanggil Weekdays Family????
Nak tau???
Korang amik kelandar sekarang dan belek2 tarikh yg aku kasi nih ok....
klu takmau susah2, cuba tgk jer kat kelender hp korang masing-masing...
sesapa yg dlm hp dia takder kelender, cepat2lah beli yg baru
kerana anda akan terlepas peluang keemasan ini
Hehehheheheh..

Ok2 taknaklah story pepanjang....
kita mula dgn Monday ok...hari yg penuh dgn blues kaler2

1/9/2008 - ISNIN (hari kelahiran anak sulung aku Danish)
22/11/2011-  SELASA (hari kelahiran anak ke 3 aku Dayana)
30/9/2009 - RABU (hari kelahiran anak ke 2 aku Danisha)
16/7/1981 - KHAMIS (ehem...hari kelahiran aku)
6/2/1981 - JUMAAT (ofcos ini hari kelahiran suamiku tercinta)

haaaaaa...kan complete weekdays tuh

SABTU DAN AHAD dah dlm kategori weekend yer kengkawan, Insya Allah jika Allah bagi rezeki lagi, aku nak penuhkan ONE WEEK...so akan bertukarlah ONE WEEK FAMILY!!!!

Ok...cuba korang pulak tgk balik tarikh2 family korang lahir, adakah dapat sama cam aku???? hehehehhehe...selamat mencuba, dan semoga berjaya!!!!


Terima kasih luangkan masa untuk membaca :)


1 comment:

Unknown said...

:) nice.....

saya tak tau la...x check...hahaha

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers