~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Nov 16, 2011

Memuting jer anak gadis aku nih. Umur dah 2tahun 2 bulan tapi susah benor aku nak bagi dia hilangkan ketagih isap puting takder rasa nih..cm2 cara dah buat tapi tak berhasil jugak...takder puting tak tdo..setiap kali menangis mesti mintak puting.. Sapa ada petua yg boleh hilangkan ketagih dia nih?? Pls help me

4 comments:

azam said...

buang je puting tu...sorok.....
paksa...biar dia nangis skit

Mimy Hamid said...

dulu mak aku try letak kopi kat anak bby sitter aku...cer ko try

rose yazid said...

anak sy umur 3thn baru tgglkan puting..tu pun sbb puting hilang kononnya lipas yg dia takut sgt tu telah membawa lari puting tu..haha..puas jgkla memujuk tp xpe, dah lama2 tu xigt lg

rose yazid said...

anak sy pun umur 3thn baru dpt tgglkn puting..tu pun slps puting dia hlg kononnya dilarikan lipas yg dia takut sgt tu..haha..puas jgkla memujuk tp xpe dah lama2 tu xigt lagi..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers