~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Oct 20, 2011

Minggu2 Terakhir yg SANGAT MALAS.....




Sekarang nih kandungan aku dah nak  masuk minggu2 terakhir...Now 35 weeks...Mengikut History anak-anak  sebelum nih semuanya  aku lahirkan dlm lingkungan minggu ke 37 dan 38...Oh rasa cam nervous pulak rasanya yang kali nih sebab tahun 2010 tak mengandung...hahhahahahahha!!!!!

Barang-barang baby semua dah siap disediakan...yg mana nak letak kat umah...yang mana nak letak dlm kereta...yang mana nak bawak gi hospital...yang mana nak bawak masuk labour room, semua dah diasingkan supaya tak kalang kabut nanti.....

Tapi ader satu perangai yang terjadi kat aku masuk minggu2 akhir nie (Laki aku yg perasan)....aku dah jadi PEMALAS TAHAP GABAN!!!!!!! semua benda aku suka lengah2kan...termasuklah masa yg dulunya menjadi keutamaan dlm diri aku.....

Meh kita tgk apa perkara2 yg laki aku tegur

1. Dah malas masak...asyik nak mkn kat luar jer!!!
Reason aku : Tak selera mkn masakan sendiri....

2. Lepas mkn malas basuh pinggan, laki aku lah yg tolong basuhkan
Reason aku : Tangan aku jadi kering giler lepas pegang sabun

3. Lambat Bangun pagi specially time nak gi keje (bila aku lmbt bangun dia pun lambatlah)
Reason aku : Tidur tak nyenyak dah dah kurang selesa dah, baby kuat sgt menendang time mlm (punch card aku hari2 merah)

4. Lepas pakai baju main campak2 jer ikut dan..dialah tolong kumpul masuk mesin basuh
Reason aku : Letih sgt...mana nak kutip baju anak, mana nak kutip baju sendiri...(takleh pakai alasan nih)

5. Kain baju dah malas nak basuh walhal masuk mesin jer, kadang2 2 minggu br basuh..sampai spentot pun dah habis
Reason aku : Malas nak jemur kain, apatah lagi nak melipat...huhuhuhuhuhu

6. Malas nak kuar jln2 specially time ujung minggu bawak anak pegi taman mainan
Reason aku : Tak larat nak mengejar dah...cepat penat, dari aku duduk jer kat taman tuh baik duduk umah layan tv

7. Dah malas nak update BLOG
REASON AKU: TAKDER MOOD!!!!
(yg nih aku sendiri yg MALAS........takder kene mengena ngan laki aku!!!!)



Terima kasih sudi bace ***


1 comment:

Mimy Hamid said...

malas ibu mengandung...hehehe aku lak debor ko dah 35 weeks...bawa bersabor yer

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers