~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Oct 28, 2011

"kan aku dah ckp...ko taknak dgr".......


Tgk tajuk entry aku rasa cam nak lempang jer kan.....kasi lempang laju-laju baru tahu.....!!
Tak-tak...nih bukan entry cari gaduh, tapi nih entry nak citer pasal budak comel nih tdo...

Ha...korang tgk alangkah bestnya, klu aku yg tdo tuh...peh!!!! Mata dah ngantuk nih..rasa cam nak pejam mata..celik2 dah ader atas katil kat umah!!! Alangkah best klu boleh buat magic cam tuhkan...

Toksah berangan lah oii.....ko ingat magician tuh semua betul ker???? Tipu jer semua tuh!!!!

Hehehheheheheh....

Nama saya Harith Aiman
Umur saya 1Tahun 3 Bulan
Sy tumpang masuk dlm blog auntie cousin saya
Comel tak saya????

AUNTIE COUSIN = MAKCIK SEPUPU
Tak boleh blah pangkat tuh kan...aku taktau istilah yg betul dlm omputih!~ Puiiihh


Terima kasih sudi baca


1 comment:

Mimy Hamid said...

tido comel je..geram

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers