~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Aug 19, 2011

Eh..apesal aku boleh terlupa pulak nih????



Ok..Ok...mintak maaf semua followers...
Actually aku kene buat cabutan siapah Follower yg bertuah untuk Bulan Ogos pd 15/8/2011 arituh, tapi aku dah terlupa akibat kesuntukkan masa yang aku rasa tak ckup 24 jam dlm sehari.

Insya Allah mlm ini ada sedikit waktu terluang, maka aku akan umumkan siapakah insan yang bertuah itu...nyam2...

Hadiah yg tak seberapa akan aku pos sebelum aku bercuti untuk menyambut merdeka raya ok...Tungguuuuuuu!!!! Sekali lagi diberitahu agar anda semua tidak mengharapkan kereta fair lady sebagai hadiah atau mengharapkan iPad atau iPhone 4...heheheheheh, kerana aku tidak mampu untuk itu kecuali kete  fair lady mainan yg dpt percuma  bila anda mengisi minyak di shell 3 tahun lepas..( tapi kene mintak kat anak aku dulu, itupun klu dia bagi...kidding2..)

Kepada yg  lain2 masih berpeluang sehingga jam 8 mlm ini...jadilah followers yang membaca entry2 aku yer..bukan sebab nak adiah tuh jer...tiong...toin..toin...

Terima kasih sudi baca...senyum sampai nampak gusi!!!


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers