~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Aug 3, 2011

Apa nak Jawab ????



(paling kiri, sblh usben aku adalah arwah abang ipar aku yg meninggal pada 17 Julai 2007...Al-Fatihah)

Smlm terbukaklah album kawen 2007 aku dgn usben terchenta....tetiba....

Danish : Papa jadi agung? ( Agung =Pengantin)
Aku : Yelah...nih kan gambar masa mama ngan papa jadi agung
Danish : Nenek ada, atuk ader, ciksu ader, maklong ada, abg ngan kakak ader..DANISH MANA?
Aku : Danish blm ada lagi, dlm perot mama lagi
Danish : Mama TIPU....(siap menangis..igt aku tak bawak dia)

Dia asik mendesak kenapa dia takder dlm gambar dan aku taktau nak jwb aper...last2 aku tukar topik...hehehhehehe


Tima kasih sudi baca...


5 comments:

Tentang Kita said...

budak2 mmg mcm tu....soalan cepu cemas yg selalu diowg bg

cik oren said...

kelakar tul mamat nih ;)

Rai said...

ehehee..comel je..tak penah lagi tunjuk gambar kawin kat anak2.. nak cuba gak la..

amiey lee said...

hahahahaha....

kta pun dh tunjuk dekat anak2 gmbar masa kawin..ingat smlm nak wat entry pasal video..jap g la wat entry pasala video ktorang berjumpa tu

Mimy Hamid said...

ehehhe kelakar la danish ni...mama nya pun gi tayang gambar agung

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers