~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 19, 2011

LUCKY FOLLOWERS BULAN JULAI

Hari ini aku umumkan sapakah gerangan insan yg bertuah yang berjaya menjadi followers aku bulan JULAI 2011...

DIPERSEMBAHKAN.....



kepada 2 insan yang menggunakan header nih, sila emailkan nama penuh, alamat dan no.tel ke email aku permaisuri07@yahoo.com secepat mungkin....

Misteri Gift InsyaAllah aku pos selewatnya Hujung Bulan ini...Jgn harapkan yg mahal yer!!! sekadar suka2 dan menghargai anda sebagai follower aku....

Sekian, terima kasih!!!!!

3 comments:

Elih Japahar said...

Tahniah! kpd lucky follower awk..c Soly ni familiar hehe...mmg blog dia penuh dgn perasaan dan crita menarik..

SoLy SoLicious said...

waahh...terima kasih banyak tuan belog!!!!!!! sungguh tak sangka.......... btw, sy dah emelkan butiran....kalo x dpat emel, nnt imfomkan kat sy ye ^_____^

SUHAIDA said...

Ya Allah..tenkiu!! suke2...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers