~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 6, 2011

GURAU-GURAU...PASTU NANGES!!!!!

Ragam dua beradik...mula2 main sama2...bergurau senda...last2 cnfirm ada salah sorang nanges!!!!Tak nanges tak sah....bila sorang dah nanges, mulalah sorang lagi kene marah...Bila dah kene marah...last2 dua2 nanges!!!! Hehehhehe



Goyang2 tangan...



Tepuk2 peha..tiru macam saya



Ok..peace pulak! sambil goyang2 badan



Abang terlebih goyang, jatuh kat adik...dah nanges!!!!


Hehehhehe.....ini baru dua org, nanti masuk 3 tak taulah nak kata cam ner...susah nak handle jarak anak dekat2 nih, tapi bak kata org ...senang jaga anak2 kecik2 sekali gus...dorang besar bersama2!!!..hehehhe actually aku ada target.... Umur aku 35thn Kilang akan ditutup..so sementara kilang masih dibuka nih, seramai mana aku tak kisah, Rezeki anak2 sentiasa terbuka...

Opsss...nak share ler GOOD NEWS...Yesterday gi scan, So bersusah2 doktor mencari jantina anak aku.., katanya 6 bulan baru jelas, tapi aku suh gak try...heheheh! Insya ALLAH perempuan lagi....ramailah pembantu aku kat dapur nanti..Amin!!!
Maka hajat si abang (Danish) nak adik perempuan juga termakbul...tak cayer?? baca SINI

pssstttt...dah mula bukak buku 3001 nama baik utk anak..!!!


Terima kasih sudi baca ^__^


3 comments:

ratusiput said...

seronoknye nk masuk 3 ek.ratu pun ntah bila.umo dh 31 ni...skang mmg takble sbb cik kitol jauh.nanti pape hal susah lak.maklumla bini byk penyakit :)

|| a - j . E . E || said...

comel sangat.. nak anak ramai jugak hajatnya tp satu pon tak lepas lagik. adehhhn tak lepas lagik. adehhh

Mimy Hamid said...

psst mana nak beli nama 3001 nama baik tu..pinjam la weh

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers