~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 1, 2011

BERCUTI KE KOLE KANGSAR...Part III

Lepas melantak mkn tghari habis tidak meninggalkan baki, tulang2 gigit bagi hancur, maka kitaorg semua berpakat nak mandi air terjun...dari Homestay ker kawasan perkelahan hanya mengambil masa 10 minit ikut jalan besar, klu ikut jln dalam (jln kg2) dlm 20 min rasanya. masa kami hujan baru berhenti, maka air sungai seharuslah sesejuk kutub utara...

PART III
MANDI MANDA DI LATER KEKABU, LENGGONG

Disebabkan malas nak bawak banyak2 kete, maka budak2 disumbat kat belakang 4x4 nih...heheheheh!! termasuklah anak aku yg kecik...!!!!

Sampai2 jer, baru masuk kaki dah rasa nak naik balik, teramat sejuk....

 itu budak kene siram akibat nak surrender dari main air...heheheh!!!!! tak tahannnn....
Kene pakai pelampung keselamatan dahulu sebelum memulakan aktiviti..

Peace.....to me, coz aku tak sanggup nak turun...rasa berjoget2 baby dlm perut kesejukkan.

Aicehhhh....semua tuh masih memujuk aku suh turun...takder makna, alasan..aku tukang tangkap gambar jer...

Modelling sawah padi kami kesejukkan...hehehhehe!!!!!

Terjun tiruk, sib baik air tak kering!!!!

Danish dah tahan kesejukkan, meamksa bapak dia dukung pulak

Budak nih relek jer....w/pun sejuk tetap nak gak gi kat air

Opsssss ada gambar aku, hehehehhe!!!! tak tahan kene ejek aku turun gak membasahkan badan..opsss, makcik bagi arahan suh mkn!!!!

Main pasir lagi best dia ckp dari main air!!!

Baby 10 bulan ngan bapak dia...budak nih pun tak reti istilah sejuk...

Eca ngan ciksu...

Aktiviti memecahkan belon guna dada....tapi team nih tak berjaya pecahkan!!!!

Hahhaha...yang nih berjaya!!!! Tapi opssssssss...geli2

1,2,3, tiup...sapa yg tak pecah kene kutip sampah

kesungguhan meniup belon...

Mamat nih tak berjaya memecahkan sebijik belon pun....5 kali tiup tak pecah, last2 anak aku jadi mangsa suh main ngan belon2 tuh

Danish kata " Momok kuar dari dlm air" hahahhaha...tok ngah diorg!!!

Ok tulis ABC pulak

Wah...yang belakang tuh...mkn memang tak ingat!!! habes durian 5 bijik...


Hehehhe, kul 7 kitaorg balik homestay, dan mlm tuh buat bbq dan aktiviti2 mainan tuk kanak2 dan mak2 budak...gambar tidak dpt disertakan lagi, kerana kamera aku kehabisan batery dan charger tertinggal pulak.. maka aku tunggu ehsan dari sepupu aku tuk gambar aktiviti mlm.....nnti klu ader aku wat upload yer!!!!

Sekian, terima kasih....




1 comment:

ratusiput said...

mmg meriah...dh mcm family day company siap ade aktiviti sme...seronok.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers