~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 19, 2011

KES RAGUT DEPAN MATA

Petang semalam OTW balik keje di persimpang trafik light Bandar Baru Sentul aku menyaksikan kejadian ragut..bukan ragut beg, tapi ragut rantai leher...ushhhhhhhhh sungguh dasat.....


Credit to KOSMO

Mungkin peragut tuh dah usha2 dari jauh, yelah couple yg bawak motor tuh pun slow sangat ala2 jln2 mkn angin....tetiba.... peragut tepuk belakang awek tuh, dan awek tuh pandang...dgn pantas dia cuba meragut rantai.....motor yg dinaiki sepasang kekasih tuh terhoyong hayang dan nasib tak jatuh...klulah dorang jatuh kemungkinan besar aku akan melanggar dorang sebab jarak aku ngan dorang hanya dlm 1 meter lebih kurang....

Aku rasa peragut tuh dapat rantai tuh coz bf awek tuh dgn pantas mengejar peragut tuh, dlm hati aku berdoa jer arap2 takder kecelakaan yg berlaku pada sepasang kekasih tuh...yelah aku tgk punya laju dia bawak motor, sampaikan aku tak terkejar. Aku pun nak tgk gak apa yg jadi seterusnya...sebab aku adalah salah sorang saksi kejadian....hehehhehehe

Tetapi malang apabila sampai kat satu U-Turn , aku tgk ramai org duk berkerumun kat situ...rupanya pasangan tadi dah jatuh dari motor....dan peragut kemungkinan terlepas...Nasib baik pasangan td hanya cedera ringan....

Peragut tuh seorang diri, gaya mcm ala2 student baru balik belajar dgn beg galas kat belakang...berbaju hitam naik motor ex5...sayang sekali aku tak nampak no flat motor tuh sebab kejadian berlaku dgn pantas....

Seram sejuk aku lepas kejadian tuh...sungguh kejam peragut2 sekarang...So kita kenelah lebih berhati2 utk masa akan datang....

Tima kasih sudi bace ^^

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers