~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 21, 2011

Busy Women in May 2011


Ohhhhhh...bulan Mei dah nak dekat, lebih kurang dlm seminggu lebih jer lagi...Boleh dikatakan bulan Mei nih adalah bulan paling bz bagi aku diantara byk2 bulan....Table calendar aku pun habis comot2 aku tanda.....Oh My God!!!! Im so bz..siyes nih....takda main2....Meh tgk Activiti aku bulam Mei nih, klulah aku YB, dah lama naik pangkat jadi PM...hehehhehe

Waiting List Of May

1hb-Pernikahan & persandingan  adik lelaki aku di Shah Alam
2hb-Cuti Labour Day, tapi still cam tak cutilah..my parents dtg umah aku
7hb- balik kg utk persediaan majlis perkahwinan di belah aku
8hb- Majlis Perkahwinan adik aku kat kg
9hb- Apply cuti Tolong mak aku kemas2 umah dan apa yg patut
10hb-Danish Appointment dgn Pakar ENT
11hb-Echa appointment dgn klinik tuk enjection setahun 6 bulan
12hb-Aku Appointment dgn pakar ENT
13hb- Dinner IJN kat Crown Princess hotel
18hb-Appointment aku Check up baby
25hb-Operation tangan aku
29hb-31hb- Family Days kat Afamosa

Grrrrrrrrrrrr.....adakah anda se busy aku??? atau lagi bz dari aku, atau buat2 bz dari aku...atau sememamng anda memang free se free2nyer????? hehehheheheh!!!!!



No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers