~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA


Sila letak tajuk :
SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA


Jika anda blogger PEREMPUAN maka inilah soalannya ..
sy blogger pompuan dan INI JAWAPAN SY YG SGT BIJAK...NGEH3x

LELAKI pilihan anda ?
Ada kerja tetap, muka nyer sedap2 mata memandang, beriman, sporting, caring, tinggi terima aku dan keluarga aku seadanya dan yg penting berkaca mata!!! Huhhhh tergoda u...

Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
SEKSI? Bagi aku takyah kot...kat manalah seksinyer laki nie yer??? Definasi SEKSI?? tuk pompuan ader, aku leh kasi ..tapi tuk laki bagi aku takder ler...

LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
Tak..laki aku sebelum dan selepas dapat cinta pun sanggup berkorban apa sajer...love u lah  babeh!!!

Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
YER..saya tak sanggup BERMADU..coz hak aku hanya utk aku...bukan tuk dikongsi2, ko igt sudu garpu leh kongsi2?

Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
Aku cari mak bapak wanita tuh..nak tau naper?? nak suh mak bapak dia larang cinta terlarang tuh!! Aku akan cari sampai lobang cacing!!!! hehehhehe

LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
No Comment..rasanya sama jer. tepuk dada tanya iman

SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
Huh susah nak jwb yg nih....rasanyer sama sajer kut, klu kita nak berada dlm  kategori setia kita mestilah mulakan dgn JUJUR antara satu sama lain

Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
YES....tapi bertempat!!!..hehehe kadang2 tak bertempat gak...ikut mood!!!

4 comments:

Dekcik said...

jom kite bertukar pendapat =)
dari blog abg ben
macam2 jwpan yg ade...

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

Kak Aya said...

datang baca pendapat tenang cinta.

jom daang blog kak aya jugak

mas.saari said...

singgah dari segmen BA
salam perkenalan

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya jugak!
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

solo molo said...

macam-macam jawapan ada...
ser0nok baca...



salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers