~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 10, 2011

HEADER BARU........

Jeng-jeng..
Akibat terlampau B.O.R.I.N.G dan kemalasan utk bekerja setelah bercuti lama, aku pun membukak bijik mata yg ala2 dah nampak bantal ngan tilam nih utk tidak terlelap tersengguk2 atas meja...Argghhhhhh....

Timbul idea nak tukar header blog aku!! aku bukan kretip sgt pun tapi skit2 tuk diri sendiri boleh ler...org2 lain jgn duk gatai2 nak suh aku buat yer!!! AKU TAK PANDAI!!!!
Maka terjadilah gini rupenyer......heheheh!!!! Hampeh! nih edit by paint jer...klu ader Adobe cnfirm leh lagi cun melecun..sampai nangis org tgk....

(siap ader model nie...puas aku paksa suh dia diri diam2)

bagi yg luper2 header lama aku..meh aku kasi letak balik tuk korang igt yg mana satu aku...


Actually dah mcm2 aku tukar kepala atas nih...ikut mood...Neway, korang rasa mana lagi cantik??? Opsss takyah ckp! senyap2 je dlm hati...nanti aku terasa..hukhuk...huk...
Klu tak cantik pon jgn ckp..simpan jer dlm hati!!!
dah AKU SUKE....AKU BUAT!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers