~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Feb 24, 2011

CANTIK TAPI MALAS....


Mai tgk dekat2...benda apa nih??? Korang agak2 aper yerk?????
Kuih lepat ker??? ker Lempang Lempeng???

Ari nih ari khamis bersamaan hari berbaju batik tuk pekerja2 gomen!!! Aduhai....CANTIK TAPI MALAS!!! sesuwei sungguhkan...

Aku keje aderlah dah 3 tahun lepas...dua tahun yg lepas, masa bos lama ala2 veteran ler, takderlah nak sound2 staff dia pakai baju batik coz dia pun tak berbatik, maklumlah jauh dari org2 berpangkat2 nih, so main hentam keromo jer pakai baju......

Tub...tub...aku dapat pulak bos baru, muda remaja stok ikut pekeliling baikkkkkkkkk punyer!!!! Dah2 tuh sound suh pakai baju batik setiap ari khamis...Oiiii!!!! aku takdak baju batik lah.....corak seakan2 batik banyak....

Opssssssss. selongkar almari kaler itam kat umah aku, ternampaklah baju batik yg jenis memang klu nak gosok kene nangis dulu...waaaaaaaaa!!!!! parah...sejam belum tentu siap..sembur2 air..pun susah mau jalan...!!!! Arghhhhhh nekad lah mau gosok ini baju..dah lama tak pakai!!!! Nihlah satu2 baju betul2 batik yg ader..mahai oiiiiii beli dulu..RM250 sepasang..kira mahailah bagi aku yg hidup secara sederhana nih!!!!

Tgh syok ambik feel mengosok baju kul 12mlm.....tetiba muncul budak nih!!!!


mama...nak encinglah....
Wwuarhhhhgggghhh...aku rasa cam nak tukar jadi Gaban pun ader!!!!
Bukan sebab dia nak terkencing tapi sebab aku terkejut!!!!! Mana tak ko...tetiba muncul dpn pintu waktu tgh feel gosok baju sambil nyanyi lagu enjit2 semut versi Hantu Kak Limah!!!

Korang tgklah...kan pakai pampers tuh!!!!arghhhhhhhhh kencinglah dlm pampers!!!!! stressss....boleh pulak dia bangun malam2 bute nak kencing!!!!!

Jadi ibu nih kene byk sabar!!!! Sib baik aku kuat sabooo...ngeh3

nihlah hasil selepas berhempas pulas sejam lebih menggosok baju, w/pun kedut tak totally hilang..gangguan anak aku lagi...heheh!!! I LIKE BATIK...wakakakwakkkkaa!!!


Nih awek ayu mak org bergaya dgn baju batik dipagi khamis sebelum pegi keje...amacam cun ker!!!! cun lah sangat!!!! Lempang kang!!!!

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers