~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Feb 14, 2011

ADA APA DGN HARI INI?????

14hb Feb setiap tahun adalah merupakan Valentine Days..Ada apa dgn hari ini??? Apa maksud hari ini, Mungkin bagi sesetengah org specially yang dok hot bercinta cintun cnfirm arinih adalah ari paling best kut!!!!! Tapi bukan bagi aku.......

Bagi aku hari ini adalah hanya pada nama, tapi serupa juga dgn hari2 lain..., bagi aku klu nak berkasih sayang, biarlah tiap2 hari bukan pada hari ini sajer biarpun ia dlm kategori Hari spesel...Opssss!!!!! Statement ini tuk yg dah berkahwin jer yerk..yg belum kawen korang cari statement lain.....!!!!

Tapi pagi tadi my beloved Mr. Lolipop ada wish gak...sajer suka2!!!! Kul 6.30pagi ko....Tak ingat!!! Aku duk mamai cari tuala nak mandi tetiba dia muncul dpn muka aku!!! Tanpa rasa aper2 aku jwb...selamat!!!!!
Hahahhahahaha......entah apa yg selamat aku pun tak tau!!!!!

Red Rose??? Coklat???? tuhlah yg femes jual tepi2 jalan kat dgn uptown klu mlm Valentine...Mahai giler lak tuh...aku tak penahlah beli tapi penah tanyer jelah...bazir2...2 kuntum rose harge RM10..klu wrap dia cantik berbaloi gak...nih entah mender2 jer!!!!!! Padahal klu beli tepi Batu Caves tuh, RM10 dah dapat belas2 kuntum tanpa tangkai...cet!!!!


Red Rose??? cam best jer klu dpt, sepanjang percintaan aku 6tahun, dan perkahwinan aku dah 3 tahun...Hahhhh 9 tahun!!! aku rase baru 2 kali dpt bunga rose...tuh pun aku mintak!!!! Yaaa Ampun, muke tak malu main mintak2 lak...biorlah org tuh bagi sendiri secara ikhlas..

mai nak story skit bile den dapek bungor dari laki den....

First dpt masa tunang, masa tuh kat Cameron...No wonderlah...dah mintak senang jelah nak cari...hehehehhe! Benti tepi jalan..jerit..."Abang kasi bunga rose merah tuh" kasi duit sampai kat tangan!!!!!
senangkan...bunga bersepah2 tepi jalan, baru RM5 sejambak...nak bunga lain lain pun sonang jo nak carik...klu kat KL mampuih lah sebut2 terus dpt depan mato...
Tuh yg firstlah....

Yang Second, Anniversary Tahun 2008, Nih 1st Anniversary lah kiranya...entah mana laki aku beli bunga rose tuh....mau belakang cokit nih, takder wrapping langsung, ikat pakai getah jer.....adusssssss....!!!!!! Nih pun kes aku mintak...alahai kesian tul kat aku kan....

Nak wish...nak wish...arap2 tahun nih dpt bunga rose merah + putih, tapi nak masa besday ataupun anniversarylah...yang diberi tanpa aku mintak....(klu laki aku baca entry nih, sama gaklah cam aku mintak...hahahhahah) Takper2 ....arap2 faham...hehhehehe, tak dpt 30 kuntum dapat cam kat atas nih pun dah kira ok!!!!





No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers