~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Nov 8, 2010

Ohhhhh TIPAH TERTIPU~~~

Punyalah byk email dlm inbox..Total 1334 email...Mak aiiiii!!!! baper tahun tak re-update nih..Huh!!!! Manyak cantik...Wa ari2 bukak email!!!!! lalala....tuhlah pi gatai join byk group..amik kau, 2 hari dah cecah 1334, sapa mau jawab???

Dgn keadaan malas aku mendelete email yg tah apa2 tah...sakit jiwa jer sbb mcm2 email tak berguna !!Huh!!! tension...arghhhhhhhhhhhh....dlm keadaan separa normal akibat keletihan serta lenguhan jari jemari mengklik2 mouse...last2 2 email terakhir menggugat keimanan aku...aku nih pantang skit tgk gambor 2 pemandangan yg cantik2....cnfirm nak save wat wallpaper...hahahhahahahha!!!!! Korang tgk aper jadi...???? Aku rasa korang cnfirm dah dpt email awai dari aku kan.....

Amacam???? cantikan...APA YG KORANG RASA????

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
  Tgklah aper jadi???? Ciss ikan mampos upernya!!!!! Pencemaran air

V
Nak muntah pun ader, geli tgk byk sgt ikan ...



OHHHHH MAK, TIPAH (AKU BUKAN NAMA TIPAH) TERTIPU LAGI......

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers