~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Nov 22, 2010

JAKARTA-BANDUNG TRIP

12-15 November 2010 yang baru2 nih, aku..usben tercinta dan anak teruna tersayang fly ke Jakarta dgn misi shoping sambil jengjalan mkn angin. Flight kul 5.25pm  tapi tunda sampai kul 7.30pm  atas kerosakakn teknikal...sabar-sabar...dugaan nih...OK sampai Jakarta lebih kurang 9.30pm waktu Malaysia..tapi waktu Indon 8.30pm..Indon kan lewat sejam dari kita..terus cari shuttle Van tuk ker Bandung...Tgk tiket Rp 150,000 sorang...ahhhh belasah jer, sebab dah tak tahan kepenatan...sampai Bandung lebih kurang kul 2pagi...mak aiiiii lamanya nak samapai lebih kurang 3-4jam perjalanan..

Sampai ke Hotel Karmila terus check in...dan tdo...aku rasa cam baru jer tdo tetiba dah siang..cerah terang benderang...alamakkkkkkkkkkkkk!!!! letih pon tak ilang lagi...aku tgklah jam...mang oiiiii baru kul 5.30 pagi tapi dah cerah cam klul 9pg kat KL....aduhaiiiiiiiiii!!! terbantot hajat niat nak sambung tdo....kul 5.30ptg dah gelap cam kul 7.30mlm kat KL....malam2 seterusnya kul 9 mlm dah tdooooooo...hahahhahahah!!!!

Memang teruja sampai sini...sebabnya memang lain terus dgn kehidupan kita di MALAYSIA...aku dgn senang hati menyimpulkan bahawa IM PROUD TO BE MALAYSIAN!!!!!...patotlah ramai minah2..mamat indon dtg ke negera kita...kehidupan kita jauh lebih senang dari negara dorang...nak citer pjg2 lebar pun cnfirm tak abis...so aku sertakan dgn gambar2 jelah utk tatapan korang...KITA ENJOY !!!!!! IM BE THERE AGAIN.....I LOVE BANDUNG !!!! tapi klu nak tinggal kat sana takde lerrr......HURA HARA...dia punyer jam 10x ganda dari KL!!!!!

DAY 1
Hanya sekitar Airport LCCT








DAY 2
All Factory Outlet, Rumah Mode, Pasar Baru (pasar baru takder gambar..bz sgt shopping), Paris Van Java





















 DAY 3
Takuban Parahu, Rumah Daun, Kg Gajah, Siba Duyut, Pasar Baru lagi





















DAY 4
Sekitar Hotel dan Soekarno Hatta Airport Jakarta




















1 comment:

Imzainieyzulkipli said...

manyak tol pic anak anda!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers