~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Nov 1, 2010

AL-KISAH JATUH LONGKANG!!!!!

Kejadian berlaku di Taman Muzaffar Shah Melaka tempat penginapan kitaorng....hhehhehehe!!!!
Ba kata org tua2, tulah klu degil!!!!! Berat jer hati nak pegi tgk malam berinai mmber yg kawen tuh memandangkan kepenatan dan keadaan anak yg tak tdo...tapi alang2 dah sampai aper salahnya ikut skali, laki aku dah ckp, takyah lah gi sian bdk2 tak tdo...tapi aku rasa nak gi jugak....

Disebabkan aku tak sabar nak masuk kete, aku suh laki aku pegang2 dua anak2 aku...then aku yg nak bukak pintu...laki aku dah pesan, bukak pintu sebelah kiri, tapi aku tak dengar....tetiba...DEBuqqqqq....
ha amik ko!!!!!! Terguling tepi longkang...mak aiiiiii sakit tak ingattttttttttttttt!!!!!! Berguling2 aku kat situ...tak rasa kaki dah...pikir kaki patah jer!!!!! Kelam kabut laki aku...nak handle anak lagi...nak angkat aku yg berat nih lagi...sib baik bijak bertindak.....aku goyang2 kaki...huh sib baik ok lagi.....tapi bengkak lah gak...abis calar2 kali aku!!!! Sakitnye mak....

* nampak ckit jer tuh...tapi bengkak tak ingat*

* Laki gi beli ubat kat klinik nih lah*

Balik KL kaki aku still rasanya sama dah masih sengal kat buku lali, aku takut jadi benda lain lah...dah nnti tergolong dlm gol. OKU, aku paksa laki aku bawak gi HKL...sampai HKL doc kata kaki aku OK, cuma murcle dan urat bengkak that why takleh nak jalan...Alhamdulillah!!!!! leh aku jalan2 kat Bandung 2 minggu lagi...hehhehehe!!!! Tuhlah motip gi HKL...nak pastikan kaki OK!!! Doc kasi ubat kat aku tuk melegakan kesakitan....huhuuuuu!!!!!


*Ubat dari HKL*

Terimas juga kepada doc Nor Hayaniza UD52 sebab kasi MC, kesian kut tgk aku jln terdengkot2..padahal aku dah ckp aku EL jer....dia kata takper...tukar jadi MC...terima kasihlah doktor yer

*First time dpt MC sepital Gomen*


1 comment:

Anonymous said...

sian dia, lain kali hati2

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers