~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Nov 3, 2010

Aduhhh BZnyer mereka.....

Alkisah, suatu petang pebila aku pulang kerja.....Ya Allah!!!! Apa yg korang buat nih...sorang dgn kuali, sorang yang senduk...sib baik kat umah nenek dorang...hehehehhehe!!!! neneklah kemas nanti...
Aku tanya Danish..."Danish buat apa tuh"? anish jwb " Danish nak asak lah...asak nasi goleng"...hahahhahahah!!!!! Yg si adik pulak dah sibuk2 nak ketuk aku dgn senduk kayu huh!!!! Kene gaklah kat belakang aku...huhuuuuuuuuuuuu!!!!!!

Huh, nak jadi chef ker anak-anak aku nie??? Taktaulah.....






No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers