~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 23, 2010

Halwa Tekak Pagi Tadi.....

Perot aku nih lapar ket tak???? Huh....tapi berbunyi2 minta di isi...Terbayang-bayang mee goreng mamak kegemaran aku sejak terbukanya kiosk Andalas Noodles...Memang MARILAH mee goreng mamak dia....

Dengan lenggang lenggok berjalan sambil tegur2 pesakit yg aku kenal yg duk lepak kat kusi empuk...Hhuh, rasa lambat pulak kaki nih sampai cafe....

Sampai-sampai jer.... " Dik kasi Mee Goreng Mamak satu"..."Akak yg goreng-goreng blm prepare lagi lah" Kata adik kuit yg jadi tukang amik order!!! OMG...Terfrust skit...takper-takper....tgh memilih2 apa nak mkn, mulut tersebut MEE KARI satu!!! Actually dlm kepala nak mkn BIHUN SOTO.....bila dah siap cik adik tuh buat aku cam terpingga-pingga...betul ker order MEE KARI???? Malas nak pk aku pun ambil dan bayar....Dalam hati kata...mkn jer lah...Actually mee kari dia nih kurenglah sikit berbanding mee kari mak mentua aku yg memang mantopsssss!!!


** Air Soya yg menjadi kegemaran**

Opsss air...ofcourse air soya yg dibuat sendiri oleh tukang kedai...katanya lah...aku pon tak pasti...air soya dia memang sedap!!!!! Tak ckup satu gelas klu minum....

Di sebabkan hasil daripada MEE KARI yg kureng tuh aku tak berapa nak selera mkn...mkn pon tak habis  ( ye ker????) hehehheheheh...Takper..janji perot dah terisi baru semangat nak wat keje maklumlan todaykan FRIDAY....

**Hasil yg terjadi bila keseleraan tuh kurang**


4 comments:

zamdan said...

mkn jer ko nih....hehehhehee

Mimy Hamid said...

lunch ko meriah bagai...hmmm aku takleh mcm ni konpom ngantuk

Jogger said...

aku nih amdi

Jogger said...

huhuhuh mcm sedap jer

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers